I prudutti

Caratteristiche di i prudutti di pulley in nylon

Pulleys di nylonsò ligeri è faciuli à stallà à l'altitudine.Cum'è un accessoriu di gru a torre, hè largamente utilizatu in diversi equipaghji di elevazione.Cù e so caratteristiche uniche, hà rimpiazzatu gradualmente i vechji pulleys di metallo.Questu hè un strumentu chì pò rimpiazzà l'azzaru cù plastica.

Hà e seguenti caratteristiche:

1. Self-lubricating, longa vita serviziu à bassu temperature.

2. Pesu ligeru, cunvene per a stallazione d'altitudine, bona resistenza à l'usura è longa vita di serviziu.

3. Nisuna scintille di attritu, un forte rendimentu di sicurità, ponu risponde à i requisiti di u travagliu longu à l'esterno.

4. Prutegge a corda di filu è allargà a vita di serviziu di a corda di filu.U rapportu di a vita di serviziu di u filu di filu à a vita di serviziu di a pulley in acciaio pò allargà a vita di serviziu di u filu di filu da 8 volte.

Ci sò dui tipi principali di pulley nylonprudutti.Unu d'elli hè a rota di laminazione, chì hè fatta da tela bianca industriale da u roller coating.I rivestimenti sò sequenzialmente impilati è pressati, poi cotti è curati in un fornu, è poi fustellati.Unu hè una rota di bobina, chì hè ancu rivestita in a listessa manera, impannillata intornu à una verga nantu à una fustella speciale, è poi cotta per guarì.

U culore dipuleggia di nyloni prudutti sò generalmente gialli chjaru o biancu latti.Perchè u nylon hè un materiale polimeru, hà una forza meccanica alta, chì pò ghjunghje à a forza di materiali metallici.Un modu faciule per valutà hè di chjappà cù un martellu è vede quantu hè dura.Pulleys di nylon se a rota hè abbastanza rigida, pulleys di plastica altrimenti.


Tempu di post: Jul-19-2022