I prudutti

Introduzione di Nylon

Cum'è un materiale impurtante in u campu di i plastichi di l'ingegneria, i prudutti di nylon sò oghji largamente usati in l'industrii di machini, automobili, apparecchi elettrici è cumunicazioni.Quì, avemu introduttu i vantaghji di pulleys di nylon:
1. Alta forza meccanica;bona durabilità;boni vantaghji di tensione è cumpressione;forza di trazione megliu cà u metallu;forza quasi cumpressione à u metallu;assorbe più impattu è vibrazione;cumparatu cù i plastichi ordinali, hà una forza d'impattu più altu, è hè megliu cà i prudutti di resina acetale.
2. Mantene a resistenza à a fatigue eccellente è a forza meccanica originale dopu a curvatura cuntinua;PA hè largamente utilizatu in corrimani di scala mobile è novi roti di plastica di bicicletta è altre occasioni induve a fatigue periodica hè evidente.
3. I prudutti di nylon anu una superficia liscia, un coefficient di attritu più chjucu è una resistenza à l'abrasione, riducendu cusì l'usu di l'oliu lubrificante o riducendu a vita di serviziu, senza scintille di attritu, è un forte rendimentu di sicurezza.Dopu l'usu di a puleggia di nylon MC, a vita di a puleggia hè aumentata da 4-5 volte, è a vita di a corda di filu hè aumentata da 10 volte.
4. resistenza à a corrosione;bona resistenza à a corrosione è resistenza à Aikali, a maiò parte di suluzioni sali, acidi debuli, oliu di mutore, benzina è cumposti aromatici.
5. Self-extinguing, non-tossicu, senza gustu, bona resistenza à u clima, inerte à l'erosione biologica, è hà una bona resistenza antibacteriale è mildiu.
6. Eccellente prestazione elettrica.E parti di nylon anu un bonu insulamentu elettricu, una bona resistenza elettrica è una alta tensione di rottura.Pò esse usatu cum'è materiale insulante di frequenza di putenza in un ambiente seccu, è pò mantene un insulamentu elettricu relativamente bonu ancu in un ambiente d'umidità elevata.Assicurà a sicurità
7. E parti di nylon anu e caratteristiche di pesu ligeru, tintura faciule è formate, viscosità di fusione bassu, etc., è ponu esse furmatu rapidamente durante u casting.Per via di sti vantaghji, tuttu u prucessu di produzzione pò esse realizatu in modu efficace.In usu, l'efficienza di a produzzione hè migliurata, a funzione di elevazione è a prestazione meccanica di tutta a macchina sò aumentate, è u mantenimentu, u disassemblamentu è l'assemblea sò convenienti.


Tempu di post: 17-lugliu-2020