I prudutti

U metudu di regulazione di u slider di nylon di u bracciu di gru

Dopu un certu periodu di usu di u camion gru,u soboom apparirà curvatu laterale èlu gap hèdiventendutroppu grande, scuzzulate è altri fenomeni, sti fenomeni deve esse maint puntualeained, Qualchidunu bisognu di applicà oliu lubricating, certi bisognu di aghjustà u cursore di nylon.A seguita hè una introduzione à certi metudu di aghjustamentus di ogni slider di posizione.

U slider superiore à a fine di u bracciu hè à a fine di ogni sezione di u bracciu, simmetricamente cù un totale di 8 pezzi.L'aghjustamentu di u slider di nylon superiore hè ottenutu da 2 bulloni à u latu è 1 bullone in cima.

Cambia u luffing à circa 70 gradi per allargà cumplettamente u bracciu, stà daretu à u turntable (contrappesu) è osservate induve u boom cumencia à piegà lateralmente.

Quandu aghjustate, allentate i dadi di serratura di i bulloni laterali da i dui lati, è poi aghjustate i dadi limite da i dui lati à u stessu tempu per fà chì u bracciu di curvatura laterale torna à a pusizione centrale.

Stringhje a noce di serratura dopu à l'aghjustamentu per impedisce chì a curvatura laterale ùn si ripeta di novu quandu a noce limite hè allentata.I blocchi di supportu inferjuri sò situati sottu à l'estremità frontale di u boom, è ci sò 4 pariglii di elli simmetricamente à a manca è à a diritta, 2 pariglii nantu à u boom di basa, 2 sezioni boom, 3 sezioni boom è 4 sezzioni boom.

L'ajustamentu di u slider inferiore hè ottenutu da un pin eccentricu

Latu manca: sediu di sustegnu stallatu cù slider in nylon, latu drittu: pin eccentricu

Attraversu l'aghjustamentu di a manca è a diritta 2 sedi di supportu di i perni eccentrici per assicurà basicamente a simmetria di sinistra è di diritta di u boom, è poi aghjustate u slider superiore o slider laterale.

I sliders di guida laterale sò nantu à i lati frontali di u boom, È un paru in ogni latu di u boom di basa, u boom di 2 sezioni, u boom di 3 sezioni è u boom di 4 sezioni.

U stud di regulazione di u slider di guida laterale hà dui buchi simmetrici ausiliarii cù una vite di serratura esagonale in u mità.

Sezione trasversale di cursore laterale Allentate prima a dada di serratura esagonale media.

Attenzione: L'ajustamentu di u slider laterale deve esse fattu sottu a premessa chì u slider di nylon inferiore hè aghjustatu.Dopu chì u slider di nylon laterale hè aghjustatu, a vite di serratura nantu à u stud di regulazione deve esse stretta.


Tempu di post: Apr-19-2022