I prudutti

E caratteristiche è u sviluppu di u slider di nylon

Avà in a selezzione meccanica di l'ingegneria, parechji sceglienusliders di nyloninvece di sliders di metallo.Per esempiu, i sliders di i primi bracci di gru di camion eranu fatti di latu è sò avà rimpiazzati cù sliders di nylon.Dopu l'usu di sliders di nylon, a vita hè aumentata da 4-5 volte.

I sliders di nylon anu una longa vita di serviziu, èsliders di nylonsò bassu in u prezzu, cusì ùn ci hè bisognu di aghjunghje oliu lubricating altru ch'è lubricants quandu sò usati per a prima volta.

Hà una bona resistenza à l'usura, un picculu coefficient d'attrito, resistenza à l'impattu;ciculu di lubrificazione longu, mantenimentu ridottu, forte adattabilità in ambienti duri, è pò esse usatu per un bellu pezzu.

Cum'è una varietà plastica impurtante ingegneria,nylonhà una forte vitalità, è a dumanda di prudutti d'alta prestazione in l'industria automobilistica, elettrica, di cumunicazione, elettronica, machini è altre industrii hè in crescita.U rapidu sviluppu di l'industrii cunnessi hà prumuvutu u sviluppu di plastica ingegneria d'altu rendiment.I sliders di nylon sò ancu sviluppati assai in questa occasione.

 


Tempu di post: Jul-15-2022