I prudutti

Chì sò i vantaghji di i sliders di nylon

Attualmente, a maiò parte di i pulleys tradiziunali nantu à u mercatu sò fusioni di ghisa o d'acciaio, chì sò caru è complicati in u prucessu, è u costu attuale hè assai più altu ch'è quellu dipulegge di nylon.I prudutti di nylon anu una forte capacità portante, ma poca resistenza à l'usura è sò facilmente purtati da i cavi d'acciaio.

Ma pudemu ancu cambià e proporzioni per pruduce pulleys di nylon più performanti.Dopu aduprà a nova pulley di nylon, a vita di serviziu di u pulley pò esse aumentata da quattru à cinque volte, è a vita di serviziu di u filu d'acciaio pò esse aumentata da circa deci volte.

Paragunatu cù puleggi in ghisa,pulegge di nylonsò 70% più ligeri è aumentanu l'efficienza di a produzzione.À u listessu tempu, migliurà ancu u rendiment generale di a macchina, chì hè cunvenutu per mantenimentu, disassemblamentu è assemblea senza oliu lubrificante.

Roti di nylonanu e caratteristiche di senza scintille di attritu è ​​di una forte prestazione di sicurezza, chì ponu risponde à i requisiti di l'operazioni outdoor à longu andà.

Dapoi l'anni 1970, parechji fabricatori di gru straneri anu aduttatu pulleys di nylon cum'è l'accessori basi di gru.Attualmente, a nostra cumpagnia ùn hà micca solu pulleys adattati per gru, ma ancu parechji prudutti di nylon adattati per altri industrii, chì sò bè ​​​​ricevuti da a maiò parte di l'imprese in u mercatu.

Nylon hè resistente à l'abrasione è ùn solu riduce u pesu generale di u dispusitivu, ma ancu prutegge è sustene e superfici metalliche.Attualmente,pulegge di nylonsò stati largamente usati in l'equipaggiu di elevazione cum'è navi è ascensori.


Tempu di Postu: Aug-02-2022